QoS σε router με linux firmware για καλύτερο VoIP

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Mar 3 12:26:48 EET 2009

Θέλω να περάσω ένα εναλλακτικό linux firmware (το tomato[1]) σε router
της αγοράς και από ότι διαβάζω[2] έχω τις μεγαλύτερες ελπίδες με το
μοντέλο  WRT54GL της Linksys

Έχει αγοράσει κανείς πρόσφατα αυτό το μοντέλο και είτε του πέρασε με
επιτυχία το tomato είτε μπορεί να μου πει τι σειριακό είχε η συσκευή?

Έχει κανείς άλλες προτάσεις για σχετικά φθηνό router[3] της αγοράς που
θα μου επιτρέψει να έχω στοιχειώδεις QoS ρυθμίσεις (από όσα κατάλαβα
το tomato βασίζετε στο αξιοπρεπές wonder shaper).

[1] http://www.polarcloud.com/tomato
[2] http://www.polarcloud.com/tomatofaq#what_will_this_run_on
[3] Δεν θέλω να αφιερώσω ένα PC για λόγους οικονομίας χώρου, χρήματος,
ενέργειας.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS