emacs and utf8

Stelios Bounanos sb-lst at enotty.net
Thu Jun 25 17:20:53 EEST 2009

> Αγαπητοί,
> Τόσο σε Ubuntu όσο και σε debian έχω ένα πρόβλημα με τον emacs. Έχω
> επιλέξςι παντού να δουλεύω σε utf8, και πάει πολύ καλά, αλλά όταν είμαι
> στον emacs και γράφω ελληνικά και κάνω C-Y για yank ή κάτι άλλο ο emacs
> βέβαια καταλαβαίνει C-υ και μου λέει ότι it is not defined.

> Μήπως έχει βρει κάποιος τι να κάνει έτσι ώστε να ακούει ο emacs τις
> εντολές σε οποιο keyboard κι αν είσαι;

Ασε το πληκτρολόγιο στα αγγλικά και άλλαξε το input method μέσα απο τον
emacs με toggle-input-method (συνήθως C-\).

Hint: μπορείς να βάλεις "greek" στη μεταβλητή default-input-method, μέσω
customize ή ~/.emacs, ώστε η toggle-input-method να μη σε ρωτάει ούτε
την πρώτη φορά που την καλείς.

--

Stelios Bounanos
perl -e 'print+reverse"t\nney.ttno\@esb"=~/(..)/sg'     #key: 0xE88A7F61