fedora 9 - ahaed of its time (!)

Apostolos Mpessas mpessas at freemail.gr
Thu Jun 25 16:55:11 EEST 2009

On Thu 25 Jun 2009 19:24:09 axelmangr at freemail.gr wrote:

> Έχω όρισει το σωστό timezone (Athens/Greece). Επίσης στο bios δεν είπα
> τίποτα, δηλαδή δεν άλλαξα κάτι και παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα.
> Εμφανίστηκε out of the blue, χωρίς να αλλάξω κάποια ρύθμιση στο bios.

Δε θυμάμαι όλες τις προηγούμενες απαντήσεις, οπότε μπορεί να επαναλαμβάνω
κάτι. Συγνώμη για αυτό. Επίσης, τα παρακάτω αφορούν RHEL5, αλλά φαντάζομαι και
σε fedora οι τοποθεσίες των αρχείων θα είναι οι ίδιες.
a) Βγάλε το ntp.
b) Δες στο /etc/sysconfig/clock την τιμή της παραμέτρου UTC (λογικά false).
c) Δες στο /etc/rc.sysinit τι παραμέτρους έχεις για την εντολή hwclock (Δες τη
man page για hwclock). Το βασικό είναι, αν έχεις --utc ή --localtime παράμετρο
στη hwclock. Δες το ίδιο και στο /etc/init.d/halt. Πρέπει να έχουν και τα δύο
την ίδια παράμετρο (από ό,τι καταλαβαίνω, τη --localtime). Επιβεβαίωσε κατά το
boot ότι ισχύει αυτό.

Υποψιάζομαι ότι κατά το shutdown αποθηκεύει τη localtime, ενώ κατά την
εκκίνηση τη διαβάζει ως UTC, οπότε προσθέτει 3 ώρες, για να υπολογίσει την
τοποική ώρα.

Αποστόλης