fedora 9 - ahaed of its time (!)

axelmangr at freemail.gr axelmangr at freemail.gr
Thu Jun 25 19:30:02 EEST 2009

d.a.glynos wrote:

> Mhpws kata thn egkatastash ths dianomhs, kata la8os evales oti to BIOS
> krata thn wra se GMT (anti gia local time), opote to system time
> ypologizetai se EEST ? :-)
>
> dimitris
Όπως είπα και πριν απαντώντας στον Αποστόλη δεν άλλαξα κάτι, απλά
εμφανίστηκε το πρόβλημα out of the blue χωρίς να αλλάξω κάτι στο bios.

Κάτι που παρατήρησα όμως είναι το εξής: Διορθώνοντας την ώρα, υπάρχει
και η επιλογή "System clock uses UTC" η οποία είναι τσεκαρισμένη μαζί με
ένα comment: Don't use this if you have other OS on this computer e.g
Windows. (btw στο laptop έχω windows αλλά δεν τα χρησιμοποιώ - μπουτάρω
μια φορά στο τρίμηνο άν χρειαστεί) Προσπάθησα να την ξετσεκάρω και να
πατήσω ok αλλά ξανατρέχοντας system-config-date  το option είναι
τσεκαρισμένο.