re-encoding video

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jun 23 21:49:33 EEST 2009

2009/6/23 Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr>:
> [...]
> Η πιο κοντινή προσπάθεια στην επιτυχία στη οποία έφτασα ήταν με αυτό:
> mencoder -oac mp3lame -af resample=48000:0:2 -srate 48000 -ovc xvid
> -ofps 25 -vf scale=720:576 -xvidencopts bitrate=2500:pass=2 -lameopts
> abr:br=128 -o out.avi The\ Home\ Project.mp4
>
> όμως η εικόνα ήταν σπαστή και ο ήχος επίσης.
>
> Έχει κανείς κανένα έτοιμο set options που να παίζει;

δυστυχώς τίποτα έτοιμο (κάθε φορά που θα μου χρειαστεί να κάνω
transcoding ακολουθώ την μέθοδο "παίζω και μαθαίνω"). Μια παρατήρηση
αρχάριου μόνο μπας και σε βοηθήσει: νομίζω ότι η παραπάνω εντολή
προσπαθεί να κάνει πάρα πολλές αλλαγές στο input stream, αν έχεις
πρόβλημα τότε καλύτερα προσπάθησε να πειράζεις όσο λιγότερα πράγματα
κάθε φορά

> Το source file είναι (αν και δεν νομίζω αυτό να έχει και μεγάλη σημασία):
> $ file The\ Home\ Project.mp4
> The Home Project.mp4: ISO Media, MPEG v4 system, version 2

ο παρακάτω είναι ένας τρόπος να πάρεις πιο ουσιαστικές πληροφορίες που
ίσως σε βοηθήσουν:
$ ffmpeg -i The\ Home\ Project.mp4

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS