fedora 9 - ahaed of its time (!)

axelmangr at freemail.gr axelmangr at freemail.gr
Wed Jun 17 00:49:53 EEST 2009

Καλησπέρα παιδιά,

έχω ένα fedora 9 στο laptop μου. Μέχρι πριν από δύο εβδομάδες όλα
δούλευαν μια χαρά. Συνέβη όμως το εξής. Άνοιξα το laptop και η ώρα ήταν
μερικές ώρες μπροστά. Την έφτιαξα αλλά όταν ξανα άνοιξα το laptop πάλι η
ώρα ήταν μπροστά. Το άφησα λίγο να δω τι γίνεται. Αυτή τη στιγμή είμαι
μερικές ημέρες μπροστά, i.e κάθε φορά που κάνει boot η ώρα πάει μπροστά.
Μπορείτε να με κατευθύνετε τι να ψάξω και που να κοιτάξω για να λύσω
αυτό το θέμα γιατί δεν ξέρω από που να ξεκινήσω.

Ευχαριστώ πολύ
/axel