ssh probing

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sun Jun 14 12:23:04 EEST 2009

Christos Ricudis wrote:

> Epeidh eixa arketo apo ayto poy skotwse th gata, ka8hsa kai skarwsa
> ena goatse-open sshd poy dexetai login me opoiodhpote
> username/password pair kai katagrafei to unencrypted session, gia na
> dw ti 8a kanei to bruteforce SSH script molis kataferei na kanei login
> kapou.
>
> Symperasma apo ta 4-5 pou exw piasei ws twra : Den kanei apolytws
> tipote - apla dokimazei na synde8ei kai kleinei to connection (kai
> profanws stelnei ki ena report se kapoion ti katafere na tsimphsei apo
> correct username/password pairs).

> [...]
Klasikh rikoudia :-p afhnontas *opoiadhpote* credentials, pi8anotata to
perissotero pou kataferneis einai na "spammareis" merikous bot-boskous.
Sigoura eixe perissoterh plaka na kwlodaxtuliseis ton kwdika tou sshd
alla *den* sthneis etsi research honeypot. Sth 8esh sou 8a erixna mia
matia sto kojoney (eukairia na ma8eis kai python).

A.