επανάληψη keystrokes υπό υψηλό load

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Sat Jun 13 21:25:52 EEST 2009

Καλησπέρα!

Έχω παρατηρήσει ότι υπό load > 1 το linuxοκούτι μου καθώς πληκτρολογώ,
επαναλαμβάνει ανά κάποια διαστήματα τα keystrokes. Πχ, πατάω συνέχεια λ,
α, διαδοχικά:
λαλαλααλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαααααλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλα
Γιατί να   συμβαίνει αυτό; Ένα wild guess είναι ότι υπο υψηλό load το
λειτουργικό τραβάει κάποιο ζόρι μετρώντας το χρόνο, και έτσι πιστεύει
ότι το πλήκτρο πατήθηκε για περισσότερο χρόνο από ό,τι στηηηηηηηην (γμτ)
πραγματικότητα, και έτσι ενεργοποιείται το repeat του πληκτρολογίου. Παίζει;