crackers are OS agnostic [was: ssh probing]

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jun 12 10:04:53 EEST 2009

Nick Demou wrote:
> 2009/6/11 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
>
>> Aksiwma : Statistika kanenas den asxolietai me cracking meta th nohtikh
>> hlikia twn 15 etwn.
>>

> το προφίλ του τυπικού cracker έχει αλλάξει δραματικά από τα 90's
> μέχρι σήμερα. Αυτό που περιγράφεις ("they do it for fun") είναι 90's.
> Σήμερα "they do it for money". Μαζεύουν ένα στόλο από bots
> δημιουργώντας ένα botnet με επεξεργαστική ισχύ mainframe και bandwidth
> μερικές δεκάδες gigabit

Nai alla esy den perigrafeis ton typiko cracker - AN ypo8esoume oti
shmera yparxei tetoio pragma. Aytoi poy perigrafeis einai metrhmenoi sta
daxtyla enos h dyo xeriwn - asxetws an to impact pou exoun telika oi
prakseis tous einai takseis mege8ous megalytero apo to impact pou eixe
kapote to "cracking for fun".

Ekana eks'arxhs diakrish metaksy botnets kai targeted attacks, giati
apaitoun diaforetikh antimetwpish. Ta botnets xrhsimopoioun texnikes
shot-and-forget, kai o monos stoxos einai na ta kopseis oso to dynaton
grhgorotera prin sou kanoun zhmia. Ton targeted attacker 8a prospa8hseis
na ton agkistrwseis me kati.

--
Christos Ricudis - 687474703a2f2f74696e7975726c2e636f6d2f7072726d336f