ssh probing

Antonis Sidiropoulos asidirop at raptor.itc.auth.gr
Tue Jun 9 17:39:50 EEST 2009

O/H Nick Demou έγραψε:
> Σε φρεσκοστημένο linux server σε 48 ώρες είδα 5.784 αποτυχημένες
> προσπάθειες αγνώστων να συνδεθούν μέσω ssh (2 προσπάθειες ανά
> δευτερόλεπτο!)
>
> Βλέπει κανείς άλλος τέτοια "ένταση" στα probes για ssh connection?
Ουυυυ... χαμός γίνεται. Βέβαια αν τα passwords είναι καλά, τότε το μόνο
σπαστικό είναι τα μεγάλα logs και το reporting.
Anyway,
στην σελίδα
http://delab.csd.auth.gr/~asidirop/watch/watching
είναι ένα scriptaki το οποίο παρακολουθεί το /var/log/secure και
χρησιμοποιώντας το iptables
κόβει IPs για συγκεκριμένο χρόνο.
time = (attempts-2)^2
από το δεύτερο attempt και μετά.
Κάθε 1 ώρα κάνει reset τους μετρητές.

Μπορείς να το βάλεις στα services του μηχανήματος με το
http://delab.csd.auth.gr/~asidirop/watch/swatch