Help

esk eskelypa at yahoo.co.uk
Thu Jul 23 10:35:23 EEST 2009

Γειά σας..

Χρησιμοποιω το προγραμμα G4u για να κανω κλωνοποίηση δίσκων. Οι δισκοι είναι SCSI και ειναι πανω σε controller Adaptec 29160.

Με το  G4u (βασιζεται σε BSD) δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Αναγνωριζει τους δισκους και κάνω θαυμασια τη δουλεια μου. Το μονο αρνητικο ειναι οτι πρεπει να εχω δευτερο δισκο για κλωνοποίση εκεινη τη στιγμη. Εγω θελω να αποθηκευσω το image σε CD για να μη χρειαζομαι κάθε φορα να έχω δισκο source.

Υπάρχει τo προγραμμα clonezilla (βασιζεται σε linux)  που εχει τη δυνατοτητα να γράφει σε CD.
Ομως δεν αναγνωρίζει τους δισκους (οι οποιοι σημειωτεο ειναι μικροι 9 GB).

Μπορω να δω ποιο driver φορτωνει και χρησιμοποιει  ο kernel του G4u  και να το περασω στο clonezilla ?? (και πως ??)

Η κάποια άλλη λυση ??

Σας ευχαριστω εκ των προτερων..