eurobank e-banking

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jul 17 22:20:51 EEST 2009

Γιώργος Πάλλας wrote:
> Again...
>
> Από σήμερα τρώω από konqueror αυτό:
>
> Cyclic Link Detected
> Details of the Request:
> Date and Time: Friday 17 July 2009 20:48
> Additional Information: https://ebanking.eurobank.gr/portal/wps/myportal
> UNIX environments are commonly able to link a file or folder to a
> separate name and/or location. KDE detected a link or series of links
> that results in an infinite loop - i.e. the file was (perhaps in a
> roundabout way) linked to itself.
To error message einai paraplanhtiko sthn kalyterh periptwsh kai entelws
psyxanwmalo sth xeiroterh.

Ksexwrizoume dyo periptwseis :

1) a URL redirecting to itself. Ayto einai nomimotato, opote de 8a
eprepe kan na enoxleitai o konqueror.

2) a URL pointing to a file in a UNIX filesystem that is merely a
symbolic link to itself (me hard links de mporeis na to kaneis ayto
xwris POLLH prospa8eia, kai an ta katafereis, to apotelesma einai poly
endiaferon). S'ayth thn periptwsh, ti8etai to problhma tou oti efoson
ayth h plhroforia de (8a eprepe na) ginetai me kanena tropo expose sto
HTTP layer, PWS skata to katalabainei o browser?

--
Christos Ricudis

Systems Administrator - IT Support Center     ___ O~
Aristotle University of Thessaloniki         =\_@\//=