fedora 9 - ahaed of its time (!)

Apostolos Mpessas mpessas at freemail.gr
Sat Jul 4 10:24:54 EEST 2009

On Fri 03 Jul 2009 20:03:51 axelmangr at freemail.gr wrote:

> Δοκίμασα τα πάντα, δεν γίνεται τίποτα:
> α) Δεν μπορώ να το βγάλω με τίποτα. Το ξεκλικάρω (σαν root εννοείται)
> κλείνω και ξανανοίγω και είναι τσεκαρισμένο
> β) Δεν είχε τίποτα πέρα από ZONE="Europe/Athens". Του έβαλα και
> UTC=false αλλά και πάλι τίποτα
> γ) Το /etc/rc.sysinit δεν είχε καμία αναφορά στο hwclock. Από την άλλη
> το /etc/init.d/halt λέει: [ -x /sbin/hwclock ] && action $"Syncing
> hardware clock to system time" /sbin/hwclock --systohc
>
> /axel

Μάλλον το ntp είναι dependency για άλλο πακέτο. Απλά φρόντισε μην εκκινάει
στην αρχή προς το παρόν (δε θυμάμαι την εντολή σε fedora, νομίζω chkconfig).
Κάνε ένα
grep -R hwclock /etc/
να δεις, μήπως ορίζεται κάπου αλλού.
Διαφορετικά, πρόσθεσε τη γραμμή
hwclock --hctosys --localtime
στο /etc/rc.sysinit.
(Δε κάνεις και ένα reinstall το initscripts;)

Αποστόλης