c++ expression evaluation

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Wed Jan 28 16:56:40 EET 2009

Στις Τετ 28 Ιαν 2009, ο/η P. Christeas έγραψε:

> Ναι, μπορείς μέσα από την C++ να εκτελέσεις ένα PHP script..
> (το άλλο, μην το ξαναρωτήσεις, διαβάζει και ο Ρικούδης και είναι κρίμα)

Ναι, το κατάλαβα και εγώ οτι είναι ανόητο... άλλωστε είναι *compiled* γλώσσα η
C++, όχι interpreted.... Μην ανησυχείς πάντως, εμένα με συμπαθεί ο
Ρικούδης. :) Άλλωστε είναι γνωστό οτι δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με τον
προγραμματισμό.

> Για δες την qtscript (http://doc.trolltech.com/main-snapshot/qtscript.html)

Νομίζω δεν έγινα σαφής... :(  Βασικά θέλω να ορίζει ο χρήστης της εφαρμογής
μου να γίνονται κάποια απλά πράγματα, και να τα ορίζει γράφοντας μερικές
απλές εντολές και συνδυάζοντάς τις σε κώδικα. Και να υπάρχει η δυνατότητα "IF
(expression) THEN { actions } ELSE { other actions }". Άρα χρειάζομαι και
expression evaluation.

Δε μοιάζει η QtScript να είναι αυτό που θέλω. Από τα λίγα που πρόλαβα να
διαβάσω, μάλλον χρειάζομαι έναν... parser generator. Είμαι στο σωστό δρόμο??
(Στο... σωστό *μακρύ* δρόμο??)

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"