Seagate

yiorgos kapellakis kapellakis at gmail.com
Mon Jan 19 14:25:58 EET 2009

Kalispera,

Katebasa to ISO pou dinoun sto site tous gia na kano firmware upgrade alla
exei problima o kwdikas kai eno sou briskei tous diskous sto scan pou
kaneis, den sou tous briskeis otan zitas na sou perasei to kainourio
firmware...
opote min dokimaseis akomi kati ektos kai an mporeseis kai to ftia3eis kai
mas steileis tin lisi :)