Seagate

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Jan 18 17:57:02 EET 2009

Christos Ricudis wrote:
> Οσοι εχετε προσφατους seagate δισκους, κοιταξτε λιγο αυτο :
>
> http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=207931
>
> Εχω δυο, και εμφανιζουν οντως προβλημα - μετα απο μια περιοδο heavy disk
> I/O ο δισκος αρχιζει να βγαζει I/O errors. Η κατασταση διορθωνεται
> *προσωρινα* με power cycling, και δε φαινεται να υπαρχει data loss.

Τι είναι το power cycling?

Καλά που το έγραψες γιατί ετοιμαζόμουν να αγοράσω για πρώτη φορά δίσκους
Seagate και αυτό θα ήταν δυσάρεστη έκπληξη, αν αγόραζα κάποιο από τα
μοντέλα που παρουσιάζουν πρόβλημα.

Τελικά, λύνεται με το firmware update?

===

Το παρακάτω είναι μάλλον άσχετο, αλλά το περιγράφω σαν μια πρόσφατη
εμπειρία.

Μερικές εβδομάδες πριν, είχα μεταφέρει έναν παλιό Maxtor 160GB (ΑΤΑ) σε
ένα ακόμα παλιότερο μηχάνημα. Μετά από κάποιες ώρες χρήσης άρχιζαν να
ακούγονται κάποιοι θόρυβοι και προβλήματα με το διάβασμα/γράψιμο στο
δίσκο. Όπως ήταν φυσικό, θεώρησα ότι ο δίσκος τα 'φτυσε. Για καμια
10αριά μέρες έκανα διάφορες δοκιμές με τα smartmontools, αλλά δεν
έδειχνε το παραμικρό πρόβλημα. Στο μεταξύ το προαναφερθέν πρόβλημα
εμφανιζόταν εντελώς τυχαία. Άλλες φορές πολύ λίγο μετά το boot και άλλες
μετά από πολλές ώρες χρήσης. Πριν τον πετάξω, έκανα μια τελευταία δοκιμη
να του αλλάξω το καλώδιο τροφοδοσίας με κάποιο άλλο από τα πολλά του
PSU. Μετά την αλλαγή αυτή, ο δίσκος δουλεύει ρολόι χωρίς να παρουσιάσει
ξανά κανένα πρόβλημα.