Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jan 18 17:16:09 EET 2009

On Sunday 18 January 2009, Michael Iatrou wrote:

> Άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς.
>
> Ή εναλλακτικά, πες μου το φίλο σου να σου πω ποιός είσαι!

Ελάτε, ξεκολήστε και οι 2.

Έχεις ένα δίσκο και θες να τον γεμίσεις με αρχεία μεγαλύτερα των 2 GB.

Και για κάποιο κουλό λόγο το μηχάνημα που ... ερμ ... δίνει σήμα στην
τηλεόραση (λέμε τώρα, πες πως έχεις ντε και καλά ένα τέτοιο μηχάνημα
για εντελώς τυχαίους και εκπαιδευτικούς λόγους) δεν έχει linux, οπότε
πρέπει να διαλέξεις ένα FS που να το διαβάζουν όλοι. Το ntfs είναι
μονόδρομος ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?