Data Recovery μετά από format..

Houtouridis Christos houtouridis.ch at gmail.com
Thu Jan 15 17:44:48 EET 2009

Μετά απο μια πολύ έξυπνη κίνηση κατάφερα να κάνω format (mkfs.ext3) σε
ένα δίσκο που είχε την δουλειά 7 χρόνων (κείμενα .doc και .xls κυρίως)
της αδερφής μου καθώς και όλες της τις φωτογραφίες. Να πώ εδώ ότι παρόλο
που υπήρχε η δυνατότητα, απο τον συγκεκριμένο δίσκο δεν υπάρχει BackUp.

Μετά τα συγχαρητήρια, έχει κανείς να μου προτείνει κάποιο πρόγραμμα ή
κάποια άλλη ιδέα. Δέχομαι και proprietary λύσεις.

Ο δίσκος είναι 160άρης και τα Data περίπου 20-30GB. Παλιά ήταν ntfs μετά
έγινε ext3. Λίγο πριν το format ο δίσκος γέμισε και με δεδομένα από άλλο
δίσκο(videos & mp3) τα οποία στη συνέχεια αφαιρέθηκαν ώστε να μείνουν
μόνο το κείμενα και οι φωτογραφίες, τα οποία εντέχνως εγώ κατάφερα να
διαγράψω μια και καλή με format.

Μετά το "ατύχημα" ο δίσκος έγινε mount 2 φορές αλλά δεν γράφηκε σε αυτόν
ούτε ένα bit δεδομένων.

--
houtouridis Christos