Wine problem

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Thu Jan 15 01:57:30 EET 2009

Πρόσφατα έβαλα ένα στοίχημα με την παρέα! Εάν καταφέρω να τρέξω σε Fedora το
Warcraft III (το αγαπημένο παιχνίδι της παρέας) θα τους περάσω σε dual-boot
Fedora. Έχω εγκατεστημένο το Wine 1.1.9 σε Fedora 10
(2.6.27.7-134.fc10.i686) με τα τελευταία updates και ο υπολογιστής μου έχει
ένα CPU P4 1.6Ghz και RAM 512MB. Όταν πήγα να κάνω εγκατάσταση το παιχνίδι
μου έβγαλε προειδοποιητικό μήνυμα ότι έχω λίγη μνήμη για να παίξω το
παιχνίδι. Το ελάχιστο απαιτούμενο σύστημα για να τρέξεις το παιχνίδι είναι
OS: Windows 98, Me, 2000, XP. CPU: Pentium II 500 MHz RAM: 128MB. CDROM: 4x.
SVGA: 8MB. HDD: 1,3 GB ελεύθερου χώρου. Η εγκατάσταση έγινε κανονικά αλλά
όταν πάω να τρέξω το παιχνίδι, τρέχει "σε slow motion". Βρήκα τον παρακάτω
οδηγό[1] στο wine-reviews.com ο οποίος λέει ότι πρέπει να εγκαταστήσω πρώτα
DirectX. Ακολουθώντας έναν ακόμη οδηγό στο wine-reviews.com [2] προσπαθώ να
εγκαταστήσω το DirectX αλλά μου λέει να επανεγκαταστήσω το .NET framework.
Πάω να το εγκαταστήσω και αυτό αλλά βγάζει απλά ένα γενικό windows error το
οποίο αναφέρει ότι δεν μπορεί να το εγκαταστήσει.
Τελικά πιστεύω ότι είναι θέμα RAM ή μήπως είναι κάτι άλλο; Υπάρχει κάποιος
τρόπος να "αυξήσουμε" την RAM που χρησιμοποιεί το wine;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Y.Γ.: Έχω δοκιμάσει να τρέξω το παιχνίδι χρησιμοποιώντας την παράμετρο
--opengl αλλά πάλι τα ίδια.

[1]: http://www.wine-reviews.net/games/warcraft-iii-on-linux-with-wine.html
[2]: http://www.wine-reviews.net/games/directx-90c-on-linux-with-wine.html

--