Problem with ftp server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jan 10 22:13:15 EET 2009

On Sat, 10 Jan 2009 21:15:58 +0200, panagiotis takis_rs <takispadaz at hotmail.com> wrote:
> αυτο που μου φένεται λίγο περίεργο είναι οτι ενώ η εντολή "ps -aux |
> grep vsftpd" εμφανίζει το vsftpd να τρέχει-->
>
> root      6913  0.0  0.0   3772   452 ?        Ss   20:56   0:00 /usr/sbin/vsftpd
>
> το restart του service δίνει-->
> sudo /etc/init.d/vsftpd restart
>
>  * Stopping FTP server: vsftpd
>  No /usr/sbin/vsftpd found running; none killed.
>  [ OK ]
>  * Starting FTP server: vsftpd
>  [ OK ]

Ναι εντάξει, έχει κάποιο πρόβλημα προφανώς το startup script του vsftpd.

Ύστερα από το restart εξακολουθεί να υπάρχει vsftpd process;

Αν δεν το κοίταξες αυτό, γιατί δεν το κοίταξες ήδη;  Αν το κοίταξες,
γιατί δε μας το γράφεις και πρέπει να σου βγάλουμε με το τσιγκέλι μία
μία όλες τις αναγκαίες πληροφορίες;

Για να σε βοηθήσουμε αποδοτικά πρέπει να έχουμε ΚΑΘΕ δυνατή πληροφορία.
Δεν είμαστε πάνω από το μηχάνημα και δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτά που
έχεις εσύ, οπότε θα πρέπει ΕΣΥ να γράφεις αναλυτικά και ξεκάθαρα ΟΛΑ
τα παρακάτω:

  * Τι προσπάθησες να κάνεις;

  * Πώς προσπάθησες να το κάνεις;

  * Τι περίμενες να γίνεις μετά από κάθε βήμα που έκανες;

  * Τι όντως έγινε μετά από κάθε βήμα;

  * Αν υπάρχουν σχετικά log files, τι λένε;

Και κάτι άσχετο, αλλά εξίσου σημαντικό...

Τα email σου έρχονται τόσο με απλό κείμενο όσο και με HTML μορφή.  Σε
καμία από τις δύο μορφές δεν έχει κάποιο είδος «quoting» έτσι που να
διαβάζεται εύκολα το μήνυμα, π.χ. κάτι σαν:

  ,----------------------------------------------------------------

  |    Ο Τάδε έγραψε:
  |    >
  |    >   Ο Δείνα έγραψε:
  |    >   >
  |    >   > Έχω κάνει το Α και το Β.
  |    >   >
  |    >
  |    >   Ναι αλλά το Γ τι έδειξε;
  |    >

  |    Τίποτα.

Τώρα είναι ανακατεμένα αυτά που γράφεις εσύ, με αυτά που ρώτησαν 4-5
άλλα άτομα σε διάστημα αρκετών ημερών.

Εγώ, για παράδειγμα, έχω αγνοήσει εντελώς τα περισσότερα μηνύματα από το
thread, επειδή ακριβώς δυσκολεύομαι να βρω τι έγραψε ποιός, πότε και
μετά από τι έγραψε το καθετί.