(SOLVED) Εξωτερικός σκληρός (Lacie) δεν λέει να ηρεμήσει

A. Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Jan 6 23:22:39 EET 2009

O/H Axel Maroudas έγραψε:
> Ta services pou exi ine:
> Windows file server: to exo enabled     Apple file server: to exo
> disabled   FTP Service: to exo disabled       HTTP Service: to exo enabled
> Bonjour Service: to exo disabled (enas theos xerei ti ine afto)
> Media Server: edo vriskete i lisi. Me aft to service enabled ekane ena
> scan gia na vri mp3, pictures, mpg ktl. Ekana disable afto to service ke
> o diskos iremise

Emmmm ayto den to eipes... 8-)

Xe xe.... Etsi einai logiko na psaxnete synexeia.... 8-)

> Oson afora tis taxitites, ego ime efxaristimenos. Akouo mp3, vlepo
> tenies (i.e megala arxia) xoris kanena parapono. Den exo vevea katsi na
> kano exonixistiko testig giato posi ora kani na adigrapsi 10GB apo ke
> pros alla den exo parapono. Vevea lave ip'opsin sou oti gnomi mou sto
> thema den exi megalo weight dioti aftos ine o protos diktiakos
> exoterikos pou xrisimopoio ke den exo metro sigrisis

Basika den einai idietera dyskolo na deis an petixenei kata thn metafora
enos megalou arxeiou pros ton disko ikanopoihthkh taxitita (>10Mbyte /
sec) An pianei 5 h kai ligotero.... Totes einai mia endijh oti to
hardware tou einai oriako kai me to zori doulebei (opos h periptosh tou
WD pou agorase h fili mou). 8-) Kai lew gia megalo arxeio (kapoio avi
mege8ous CD kai ano) gia na einai sinexh to "sfirokopima" pros ton
disko. Ta mikra arxeia dyskola ta metras kai einai pola pou mporei na
epireasoune thn taxitita ths metaforas tous.

--
Athanasios Sidiropoylos
msx