Re: xorg.conf & ελληνικά

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Fri Feb 27 13:27:21 EET 2009

Στις 26 Φεβρουάριος 2009 10:24 πμ, ο χρήστης Γιώργος Πάλλας <
gpall at ccf.auth.gr> έγραψε:

> Και το KDE έχει κάτι bugs που πάνε χρόνια σχετικά με μερικούς συνδυασμούς
> πλήκτρων για αλλαγή πληκτρολογίου. Έχω την διαστροφή να χρησιμοποιώ το Caps
> Lock για αλλαγή, και χωρίς τη μαγική γραμμή στο xorg.conf:
>
>       Option          "XkbOptions"
>  "grp:caps_toggle,grp_led:scroll,lv3:ralt_switch,compose:rwin"
>
> δεν γίνεται τίποτα...
>
> Παρεμπιπτόντως, μια που έγινε ο λόγος για πληκτρολόγια και γλώσσες, ήθελα
> από καιρό να κάνω ένα μίνι-γκάλοπ: Τί σας λείπει από τον καιρό που
> χρησιμοποιούσατε Παράθυρα; Εμένα το μόνο που μου λείπει είναι τα keyboard
> [...]

Δεν νομίζω πως το KDE είχε[1] bug επειδή δεν μπορούσες να βάλεις για
παράδειγμα Alt+Shift για την εναλλαγή γλώσσας...
Αυτό ήταν feature και όχι bug! :P
Απλά το σύστημα συντομεύσεων του kde είναι λίγο διαφορετικό απο αυτό που
´έχουμε συνηθίσει (?)
Ο συνδυασμός Alt+Shift+<Ένα πλήκτρο> μπορεί να εφαρμοστεί σε πάρα πολλές
συντομεύσεις!
Αντίθετα, αν επιλέξεις Alt+Shift σκέτο για μια συντόμευση (εναλλαγή γλώσσας
παράδειγμα) χάνεις όλες τις άλλες που θα μπορούσες να έχεις...

Τέλος, αυτό που με ενοχλεί (τρέχω kde3.5) είναι ότι αν πατήσω Alt+Shift (ναι
το έχω βάλει και εγώ για εναλλαγή γλώσσας) την ώρα που είμαι στο openoffice
ο κέρσορας φεύγει απο τo κείμενο και ενεργοποιείται το μενού File...

[1]Όπως είπα παραπάνω δεν νομίζω να ήταν bug. Επίσης πλέον μπορείς να
επιλέξεις και το Alt+Shift (σε Kubuntu τουλάχιστον) χωρίς να πειράξεις το
xorg.conf.