xorg.conf & ελληνικά

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Feb 26 21:34:23 EET 2009

* Γιώργος Πάλλας [2009-02-26 10:24]:
> Εμένα το μόνο που μου λείπει είναι τα keyboard shortcuts με
> πληκτρολόγιο αλλαγμένο στα ελληνικά γιατί γράφοντας στα ελληνικά και
> παίζοντας με copy-pastes, είναι ελαφρώς σπαστικό να μην παίζουν τα
> CTRL-C, CTRL-V... Ποια είναι η πιο κοντινή λύση που χρησιμοποιείτε;

Αυτό είναι bug. Ο λόγος που δεν έχει διορθωθεί ακόμα είναι γιατί δεν
έχουν αποφασίσει που ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα και ποιος είναι
αρμόδιος να το διορθώσει (η xlib, τα GUI toolkits, το keyboard
layout...).

Σε πολλές εφαρμογές θα πρέπει να λειτουργούν κανονικά. Με λίγο ψάξιμο θα
βρεις συζητήσεις σχετικά με το πρόβλημα σε πολλούς Bugzilla (του Gnome,
του Mozilla, κλπ.)

Αλέξανδρος