xorg.conf & ελληνικά

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Feb 26 10:24:47 EET 2009

Harris Kosmidhs wrote:
> Έχω ένα πρόβλημα με την εναλλαγή του πληκτρολογίου από ελληνικά σε
> αγγλικά.
>
> Πιο συγκεκριμένα ενώ έχω το keyboard indicator του gnome και έχω
> δηλώσει να αλλάζει με Alt-Shift δεν το κάνει. Αν πάω στα properties
> του indicator και ξετσεκάρω και ξανατσεκάρω την επιλογή alt-Shift για
> αλλαγή τότε παίζει κανονικά!
>
> Θέλει λίγο ψάξιμο για να βρω τη λύση και πρέπει να προσθέσω κάποια
> option "XkbLayout" στο xorg.conf. Το ίδιο πρόβλημα είχα και παλιότερα
> που είχα ubuntu (τώρα έχω debian). Η ερώτησή μου είναι γιατί θέλει
> [...]

Και το KDE έχει κάτι bugs που πάνε χρόνια σχετικά με μερικούς
συνδυασμούς πλήκτρων για αλλαγή πληκτρολογίου. Έχω την διαστροφή να
χρησιμοποιώ το Caps Lock για αλλαγή, και χωρίς τη μαγική γραμμή στο
xorg.conf:

        Option          "XkbOptions"
"grp:caps_toggle,grp_led:scroll,lv3:ralt_switch,compose:rwin"

δεν γίνεται τίποτα...

Παρεμπιπτόντως, μια που έγινε ο λόγος για πληκτρολόγια και γλώσσες,
ήθελα από καιρό να κάνω ένα μίνι-γκάλοπ: Τί σας λείπει από τον καιρό που
χρησιμοποιούσατε Παράθυρα; Εμένα το μόνο που μου λείπει είναι τα
keyboard shortcuts με πληκτρολόγιο αλλαγμένο στα ελληνικά γιατί
γράφοντας στα ελληνικά και παίζοντας με copy-pastes, είναι ελαφρώς
σπαστικό να μην παίζουν τα CTRL-C, CTRL-V... Ποια είναι η πιο κοντινή
λύση που χρησιμοποιείτε;