Re: δεδομένα για "κακόβουλα" IPs

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Wed Feb 25 13:35:46 EET 2009

Για το 99,9% του πληθυσμού που (καλώς) δεν έχει χρόνο ή όρεξη να
ασχολείται με whois lookups για να βρίσκει abuse contacts για domains
από κάθε γωνιά της Γης, οι αυτόματες λύσεις του τύπου blacklist είναι
ένας καλός συμβιβασμός.

Με την ίδια λογική τα spam filters αντιμετωπίζουν απλά το σύμπτωμα και
δε διορθώνουν το πρόβλημα, γι'αυτό είμαι σίγουρος ότι δεν τα
χρησιμοποιεί κανείς στη λίστα :-Ρ

Το να διορθώνεις το 90% ενός συμπτώματος με λίγη έξυπνη τεχνολογία (πχ
distributed spam lists) είναι συνήθως απείρως πιο πρακτικό και άρα
πολύτιμο απ'το να προσπαθείς να αλλάξεις την ανθρώπινη συμπεριφορά με
γραφειοκρατικές μεθόδους.

-Α