FW: Πρόβλημα ήχου σε κάρτα TV

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Wed Feb 18 20:12:58 EET 2009

>FW: Πρόβλημα ήχου σε κάρτα TV
>panagiotis takis_rs takispadaz at hotmail.com
>Wed Feb 18 16:43:45 EET 2009

>02-00: SAA7134 PCM : SAA7134 PCM : capture 1

αρα η 2 καρτα ειναι το tv-tuner

> 11: [ 2- 0]: digital audio capture

αρα το alsa  "2-0"  μας δινει ηχο

>http://img12.imageshack.us/img12/2674/alsaky1.png

>οκ δεν είναι??

το CAPTURE στο τελος μπορει να πατηθει και αυτο ταυτοχρονα,
δοκιμασε το (και τα δυο μαζι και ξεχωριστα)

τελικα το tv-tuner σου δινει εξοδο stereo ? (αν και τα τελευταια
tv-tuner τους αρεσει να παιρνεις κατ'ευθειαν ηχο

> http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/Pinnacle_PCTV_%28310i%29
> http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/Saa713x_devices
> http://en.gentoo-wiki.com/wiki/Saa7134    (παλιο)
> http://www.gentoo-wiki.info/SAA7134
> http://www.gentoo-wiki.info/Saa7134_quick_guide

τα δυο τελευταια ειναι πολυ βοηθητικα

> mplayer tv:// -tv driver=v4l2:norm=PAL:input=0:amode=1:forceaudio:normid=0:audio\
> rate=32000:alsa:adevice=hw.1,0:width=768:height=576:outfmt=yuy2:device=/dev/vide\
> o0:chanlist=europe-west

 :immediatemode=0

μπορει να χρειαστει να κοτσαρεις και το παραπανω στο τελος της εντολης
(μαζι με το " : ")

εδω λογικα το κανεις adevice=hw.2,0 (για να βρεις καναλι παιζεις με το h και το k πληκτρα
μεχρι να δεις στο terminal απο πισω να φτασει σε chan 21 - 64 , να φυγει
απο τα S1 - S2 -- E3 κλπ)

μπορει να πρεπει να κανεις το normid=4 ή 5

o mplayer ειδε την καρτα

>cat /etc/modules
>cat: /etc/modules: No such file or directory

πρεπει να βρεις γενικα που εχει το suse το αρχειο για τα modules
που φορτωνει, αν και εγω ειδα οτι ολα φορτωνονται

>ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΧΟΣ

μην αγχωνεσαι , κιθαρα ξερεις ? πιο νατουρελ ηχος....