Πρόβλημα σε Ubuntu και αναζήτηση άλλης (?) διανομής

Blekos Ilias ilias at blekos.com
Wed Feb 18 14:11:35 EET 2009

Καλησπέρα,
Πρόσφατα είχα μια ατυχία με τον σκληρό δίσκο του laptop μου και είμαι
αναγκασμένος να ξαναπεράσω τα λειτουργικά μου (Vista :( & Ubuntu).
Το πρόβλημα Ubuntu 8.04, 8.10, 9.04 (alpha release) με live cd για install,
εμφανίζει το μήνυμα busybox v.xx, initramfs. Από ότι διάβασα και έψαξα
υπάρχει ένα θεματακί με τους Sata δίσκους κλπ. Αυτό που δεν κατάλαβαίνω
είναι εάν αυτό οφείλεται στην διανομή ή στον kernel όποτε δεν έχει νόημα να
πάω σε άλλη διανομή.

Αυτό που ψάχνω είναι φιλικότητα (λόγω έλλειψης χρόνου), σταθερότητα και να
ανάπτυξη (περιμένω τη μέρα που θα μπορώ να συγχρονίσω το pda μου με
evolution ή κοντακτ - υποτίθεται ότι το Μανδριβα το κάνει αυτό).

Κάθε πρότασει δεκτή; (αλήθεια για το pcbsd τι λέτε);

Ευχαριστώ,

Υ.Γ. το Ubuntu το είχα από από έκδοση 6.χ και με συνεχόμενες αναβαθμίσεις το
είχα μέχρι και πρόσφατα. Ομολογώ ότι ήμουν πολύ ευχαριστημένος.