Πρόβλημα με NTFS Partition

DJ Art djart at linux.gr
Fri Feb 13 16:56:02 EET 2009

On Friday 13 February 2009, V13 wrote:
> <query>
> Einai sigoyro pos to NTFS ton XP kai ton Vista einai 100% idio?
> </query>

Δεν είναι ακριβώς ξεκάθαρο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ntfs#Versions

"Windows Vista introduced Transactional NTFS, NTFS symbolic links,
partition shrinking and self-healing functionality though these features
owe more to additional functionality of the operating system than the
file system itself."

Τώρα άραγε τελικά είναι ή δεν είναι διαφορετική version (v3.1 - v6.0) ??

Θυμάμαι στις πρώτες πρώτες εκδόσεις του ntfs-3g υπήρχε ένα θεματάκι με
τα ntfs partitions που είχαν δημιουργηθεί μέσα από τα windows vista
έναντι των partitions που είχαν δημιουργηθεί μέσα από τα XP. Το έχω
επανειλημένα ψάξει αυτό το ιστορικό, αλλά δεν το έχω βρεί (όμως η μνήμη
μου δε με απατά), μάλλον έχουν αφαιρέσει το σχετικό FAQ από το site τους
γιατί μάλλον θα το λύσανε το πρόβλημα που τότε παλιά είχαν ....

Πάντως, μια που λέμε για self (online) healing, μόλις προχθές βγήκε
καινούρια έκδοση του ntfs-3g:
http://article.gmane.org/gmane.comp.file-systems.ntfs-3g.devel/678
μεταξύ των οποίων βλέπουμε το ενδιαφέρον "Initial online recovery
support".

Και εδώ είναι που θα ξαναρίξω μπηχτή στις διανομές και το release-cycle
τους και θα πώ πως κάποια πακέτα πρέπει να αναβαθμίζονται τάχιστα και
χωρίς backports κλπ βλακείες, γιατί έχουν ισχυρό και ενεργό development
και δε χρειάζεσαι επιπλέον ντάντεμα σε επίπεδο διανομής, απλά να βγάλεις
αυτούσιο το update για τους χρήστες σου το γρηγορότερο.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?