Πρόβλημα με NTFS Partition

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Fri Feb 13 00:53:28 EET 2009

Γιώργος Πάλλας wrote:

> Eν πάση περιπτώσει, το ntfs-3g που χρησιμοποιώ και εμπιστεύομαι χρόνια
> στον desktop μου δεν μου έχει κάνει ποτέ λαδιά, ούτε αυτό που έχει το
> ubuntu έχω ξανακούσει να κάνει κάτι κακό, άρα (επιχείρημα εκ
> στατιστικής), το πιο πιθανό είναι να έκανε ο χρήστης κάτι κακό...

 Το ntfs-3g ΔΕΝ είναι πανάκεια, ούτε ntfs στην θέση του ntfs. Έχω φάει
τουλάχιστον 5 φορές corruption σε ntfs partitions μετά από large copy
operations, είτε τοπικά είτε over rsync (4 στις 5, ίσως να υπάρχει
πρόβλημα στα .tempsmthg αρχεία που το rsync ζητά από το ntfs-3g να
γράψει).
 Ειρωνικά, αλλά πολύ λογικά, είναι πολύ ασφαλέστερο να γράφεις ext2/3 από
windoz, εφ' όσον ο κώδικάς του ext2/3 είναι ανοικτός και δεν μαντεύεις
πού, πώς, πότε και γιατί γράφεις στο filesystem.[0]

[0] θεωρώντας ότι τα programmer attributed bugs είναι στατιστικά παρόμοια
στο ntfs-3g/fuse και στο ext2 IFS

--
   #######