Πρόβλημα με NTFS Partition

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu Feb 12 18:42:32 EET 2009

Στις Πεμ 12 Φεβ 2009, ο/η Thanasis έγραψε:

> 1) Κάνοντας mount από το linux, μπορείς να πάρεις τα αρχεία του ntfs,
> που θέλεις να σώσεις;

Επίσης, μια ακόμη μικρή ιδέα: γιατί δε δοκιμάζεις να σβήσεις το 3gb αρχείο από
το partition των Vista? Που ξέρεις, μπορεί και να επανέλθουν τα πράγματα στην
προτέρα κατάσταση (it's a longshot, αλλά ποτέ δε ξέρεις).

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"