RE: Πρόβλημα με NTFS Partition

panagiotis takis_rs takispadaz at hotmail.com
Thu Feb 12 16:53:04 EET 2009

παλαιό.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στα αρχεία μου μέσα απο τα vista....δεν μπαίνει καθόλου στον κατάλογο.
Επίσης σβήνοντας τον λογαριασμό θα χαθούν και τα αρχεία αυτού??.....δεν νομίζω.

Ο χώρος που αυτά καταλαμβάνουν στον δίσκο είναι καλυμμένος ακόμα και τώρα και θα είναι και αφού σβήσω τον λογαριασμό. Δεν με εξυπηρετεί δλδ. Ακόμα και η manual διαγραφή του φακέλου πιστεύω οτι θα αφήσει προβλήματα πισω.

Τέλος παραθέτω και αυτό που πρέπει να σχετίζεται:
http://support.microsoft.com/kb/246026/el

Αν μπορεί να εξηγήσει κανείς την λύση που προτείνει.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας