Πρόβλημα με NTFS Partition

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Thu Feb 12 16:44:18 EET 2009

O/H panagiotis takis_rs έγραψε:
> Προχθές πέρασα ενα αρχείο (3gb) από τα ubuntu στον προσωπικό μου φάκελο
> του partition των windows vista.

Όταν τα σβήστα κλείνουν, by default πάνε σε hibernation. Στην περίπτωσή
σου τί έγινε... κανονικό κλείσιμο ή hibernation????

Άν έγραψες στο ntfs και τα vista ήταν hibernated είναι πολύ πθανό να
έγινε ζημιά σε επίπεδο filesystem.

Από όσο έχω δει (παίζω κυρίως με suse) όταν τα windows δεν έχουν κάνει
κανονικό shutdown, το ntfs γίνεται mount read-only by default, ακριβώς
γι αυτό το λόγο.

> Μόλις πήγα να κάνω log in στα vista μου έβγαζε σφάλμα αδυναμίας φόρτωσης
> του προσωπικού προφίλ μου και με έβαζε με προσωρινό προφίλ.
> Επίσης ανέφερε πως ο κατάλογος C:/Users/Panagiotis ειναι κατεστραμένος
> και ζήταγε να κάνω έλεγχο με το chksdk.

Τί έβγαλε το chkdsk? Όταν μπαίνεις με το προσωρινό profile βλέπεις μέσα
στο C το κανονικό σου;
ΆΝ ναι φτιάξε νέο προφίλ, πάρε backup τα αρχεία από το παλιό και
διέγραψε το φάκελο του παλιού και μείνε να δουλεύεις με το νέο.

> Γιατί τα ubuntu μπορεί να προκάλεσαν κάτι τέτοιο??

Γενικά το write access σε ntfs είναι "πονεμένη" ιστορία άν και τελευταία
δεν έχω συναντήσει (προσωπικά) ιδιαίτερα προβλήματα.
Δε νομίζω να φταίει, ντε και καλά, η ακατανόμαστη διανομή.

Καλή τύχη.