Πρόβλημα με NTFS Partition

panagiotis takis_rs takispadaz at hotmail.com
Thu Feb 12 14:54:14 EET 2009

Καλησπέρα.

Προχθές πέρασα ενα αρχείο (3gb) από τα ubuntu στον προσωπικό μου φάκελο του partition των windows vista.

Μόλις πήγα να κάνω log in στα vista μου έβγαζε σφάλμα αδυναμίας φόρτωσης του προσωπικού προφίλ μου και με έβαζε με προσωρινό προφίλ.
Επίσης ανέφερε πως ο κατάλογος C:/Users/Panagiotis ειναι κατεστραμένος και ζήταγε να κάνω έλεγχο με το chksdk.

Ενώ έγινε ο έλεγχος το πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει.(δεν νομίζω οτι βρήκε bad sectors)

Καμια ιδέα να το φτίαξω και να μην χρειαστεί να κάνω format???

Γιατί τα ubuntu μπορεί να προκάλεσαν κάτι τέτοιο??

Drag n' drop-Get easy photo sharing with Windows LiveT Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx