dpkg-reconfigure locales ubuntu 8.04

Vassilis Vatikiotis vatikiot at iit.demokritos.gr
Mon Feb 9 15:59:58 EET 2009

2009/2/3 DJ Art <djart at linux.gr>:

> LOL, ok, εντάξει, κι εγώ φανατικός του Slackware είμαι, αλλά όχι κι
> έτσι!! :-)
>

> Πάντως ....
>
> ... κι εγώ στην αρχή έβριζα θεούς και δαίμονες που δεν μπορούσα να το
> βρώ πώς το έχουν φτιάξει να προσθέτεις locales (συνηθισμένος από το
> Debian).
>
> Όμως ... με μια δεύτερη σκέψη, θυμήθηκα το 1ο πράγμα που είπα όταν είδα
> το Ubuntu (πριν πολλά πολλά χρόνια):
>
> ΟΚ, αυτό εδώ είναι τα αντίστοιχα "Windows" της κοινότητας του Linux. OS
> for fools (idiots) and dummies. ΟΚ, κάνει εγκατάσταση με κλικ κλικ
> [...]

διαφωνω καθετα με τον παραλληλισμο Win-Ubuntu αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

Υποθετω οτι θες ελληνικα, οποτε
locale-gen el_GR.utf8

αν θες πχ. κινεζικα (λεμε τωρα) και δεν ξερεις το νονμα του locale
κοιταξε στο /usr/share/i18n/SUPPORTED

Μετα /etc/environment, LANG=el_GR.UTF-8 . Το /etc/default/locales δεν
υποστηριζεται πλεον (νομιζω).

Νομιζω οτι πρεπει να βαλεις και το πακετο language-support-el

bill