FYI: LUG προβληματισμοί

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Feb 5 02:23:15 EET 2009

Jimmy Angelakos wrote:
> Η αλλαγή που βλέπω εγώ είναι ότι πλέον και άνθρωποι που αγοράζουν τον
> πρώτο τους υπολογιστή έρχονται τρέχοντας στο Εργαστήριο του LUG μας να
> τους βοηθήσουμε να ξεκινήσουν με το Linux για να μην προλάβουν να
> βιώσουν τη φρίκη των proprietary λειτουργικών :)

Αν και βρίσκω λίγο (αλλά σε λογικά πλαίσια) υπερβολικό το παραπάνω, δεν
έχω λόγο να μη σε πιστέψω. Απλά θεωρώ ότι σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο
και γρήγορο να βρει κανείς πληροφορίες ή βοήθεια online, από το να
επισκεφτεί το εργαστήριο κάποιου LUG.

Φυσικά το εργαστήριο έχει κι αυτό τη χάρη του (αν και δεν έχω βρεθεί
ποτέ στο εργαστήριο κάποιου LUG), αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν
έκρινα με βάση αυτό.

Εν πάση περιπτώσει, μακάρι τα LUGs να συνεχίσουν να παίζουν τον ίδιο
σημαντικό ρόλο και στο μέλλον.