FYI: LUG προβληματισμοί

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Feb 5 01:18:51 EET 2009

DJ Art wrote:

> Δηλαδή ?? Τί ακριβώς έχει αλλάξει δραματικά στο internet ?

Εκτός από το ότι αυξήθηκε η ταχύτητα των συνδέσεων, το ότι υπάρχουν
εκατοντάδες social media, youtube και κλώνοι, screencasts, blogs, ότι
χρησιμοποιούν το ιντερνετ άνθρωποι που δεν ξέρουν καλά-καλά τι είναι ο
Η/Υ, ότι υπάρχει ιστοτόπος που εχει πάνω από 100 εκατομμύρια μελη και το
ό,τι ο αριθμός των σελίδων στο web έχει αυξηθεί κατά 40000% (χονδρικά)
τα τελευταία 10 χρόνια, κατά τα άλλα σε διαβεβαιώνω ότι δεν έχει αλλάξει
τίποτα άλλο και ότι μπορείς να επιστρέψεις ήσυχος στη σπηλιά σου :)