FYI: LUG προβληματισμοί

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Feb 5 01:15:07 EET 2009

When the date was Wednesday 04 February 2009, DJ Art wrote:

> Δηλαδή ?? Τί ακριβώς έχει αλλάξει δραματικά στο internet ?

Ανάλογα.

Αν τα site που επισκέπτεσαι δεν είναι προσβάσιμα όταν είναι ενεργοποιημένο
το parental control, η ανάλυση.

Σε διαφορετική περίπτωση, η λίστα των αλλαγών είναι αρκετά μεγάλη για να
προκαλέσει πρόβλημα σε κάποιους από τους mail servers που θα επισκεφτεί
αυτό το email.

--
 Μιχάλης Ιατρού (bovd)