FYI: LUG προβληματισμοί

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Feb 4 18:50:13 EET 2009

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> http://thunk.org/tytso/blog/2009/02/04/how-active-are-your-local-linux-users-groups/
>
> Βρήκα ενδιαφέρον το άρθρο στο οποίο παραπέμπει ο Theodore Ts'o, και το
> γνωστοποιώ για όποιον ενδιαφέρεται να προβληματιστεί.

Είναι όντως ενδιαφέρον.

Πάντως, η αλήθεια είναι ότι οι σχετικές με το Linux δραστηριότητες των
χρηστών Η/Υ έχουν αυξηθεί, γενικότερα, τα τελευταία χρόνια. Αυτό
δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό τη μεγάλη δημοτικότητα που απολαμβάνει πλέον
το Linux ως εναλλακτικό λειτουργικό.

Αντίθετα, ο αριθμός των σχετικών με το Linux δραστηριοτήτων, οι οποίες
πραγματοποιούνται μέσω των LUGs, φαίνεται ότι έχει μειωθεί. Αυτό
σημαίνει ότι οι χρήστες προτιμούν άλλους τρόπους, αντί για τα LUGs,
προκειμένου να δραστηριοποιηθούν γύρω από το Linux. Νομίζω ότι αυτό θα
πρέπει να είναι το κύριο αντικείμενο του προβληματισμού.

Η δικιά μου άποψη σχετικά (και νομίζω και πάρα πολλών άλλων χρηστών)
είναι ότι οι συνθήκες στο ίντερνετ έχουν αλλάξει δραματικά τα τελευταία
χρόνια και ότι τα LUGs δεν προσαρμόστηκαν σ' αυτές τις αλλαγές είτε
επειδή είναι δύσκολο λόγω της φύσης τους είτε επειδή δεν έγινε κάποια
αξιόλογη προσπάθεια για να συμβεί αυτό είτε επειδή πολύ απλά η αποστολή
τους έρχεται σιγά-σιγά εις πέρας.