[Solved] Re: degian vsftpd cannot login

Papaioannou Giannis jhn at hellug.gr
Fri Dec 18 17:24:05 EET 2009

> Quoting "axelmangr at freemail.gr" <axelmangr at freemail.gr>:
> άνοιξα τις πόρτες 10690 με 10690 και όλα μια χαρά.
> Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.

Συγνώμη, δεν έχω διαβάσει όλο το thread και δεν ξέρω αν το έχει
προτείνει ήδη κάποιος άλλος, αλλά αν το πρόβλημα σου είναι το
passive ftp + iptables, τότε ίσως απλά χρειάζεται να φορτώσεις το
ip_conntrack_ftp module του πυρήνα. Οπότε δεν χρειάζεται να βάλεις
επιπλέον firewall rules ούτε port range στο vsftpd.

--
JHN