RE: Ερώτηση για mysql - php

panagiotis takis_rs takispadaz at hotmail.com
Wed Dec 16 23:56:09 EET 2009

> From: keramida at ceid.upatras.gr
> To: takispadaz at hotmail.com
> CC: linux-greek-users at lists.hellug.gr
> Subject: Re: Ερώτηση για mysql - php
> Date: Wed, 16 Dec 2009 18:06:53 +0200

> Αν το 'actors' field σε αυτό το table είναι string, χάσατε, το lookup σε
> αυτό το string δεν εκμεταλλεύεται το indexing της database engine.

> Προφανώς και _μπορείς_ να προσθέσεις εκ των υστέρων ηθοποιούς σε ένα
> movie, αρκεί να έχεις σχεδιάσει "καλά" το db schema σου.

> Αυτός ο πίνακας υλοποιεί μια "σχέση" (relation).  Πρόσεξε τώρα: οι πιο
> [...]

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου. Οσο για το τελευταίο που είπες '2-level indexing', δεν το ξέρω, έχω μείνει στα βασικά, θα το κοιτάξω πάντως.
Θα προτιμήσω λοιπόν την λύση με τον επιπλεόν πίνακα συσχέτισης που είναι και πιο απλή.
Ο μονος λόγος που το άρχισα αυτό είναι γιατί έψαχνα μια πιο απλή λύση, δεδομένου ότι κάθε ταινία έχει πολλαπλούς ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σεναριογράφους, παραγωγούς, genres και μακραίνει αρκετά το πράγμα από πλευράς πινάκων.

Πανος