Extremely high load on lamp server

Vangelis Pothos vpothos at gmail.com
Mon Dec 14 23:50:17 EET 2009

2009/12/11 Apollon Oikonomopoulos <apollon at noc.grnet.gr>:
> Σε γενικές γραμμές συνήθως αυτού του είδους τα προβλήματα προέρχονται
> από λάθος ρυθμίσεις σε ένα σύνολο παραμέτρων που οδηγούν σε υπερβολική
> χρήση του δίσκου. Εκ πείρας, οι σημαντικότερες τέτοιες παράμετροι είναι:
>
> * Τα key buffers της MySQL: όσο μεγαλύτερη η βάση, τόσο πιο μεγάλα key
>  buffers πρέπει να έχεις ώστε τα συνήθηκ indexed searches να μη
>  σηκώνουν indexes από το δίσκο. Γενικά αν δεν έχεις ρυθμίσει τις
>  παραμέτρους της MySQL (buffer sizes, query cache, thread cache),
>  καν'το γιατί τα defaults είναι κατάλληλα μόνο για test setups.

> [...]

Έχω κάνει ήδη tuning στη Mysql (key, sort buffers, query cache) και
όντως έδειξε βελτίωση. Αρκετά χρήσιμα επίσης είναι τα Mysql GUI Tools
και τα graphs που μπορεί κανείς να φτιάξει (λειτουργούν και πάνω από
ssh tunnel) και βοηθάνε στο να βλέπεις εύκολα real time πχ τα hitrates
και τα sizes σε query cache και key buffers και να κάνεις ανάλογες
ρυθμίσεις.