Extremely high load on lamp server

G. Miliotis corfiot at elementality.org
Thu Dec 10 13:05:10 EET 2009

On 10/12/2009 11:42 πμ, Vangelis Pothos wrote:
> 2009/12/10 Christos Ricudis<ricudis at komodino.itc.auth.gr>:
>
> Το slow query log το έχω ενεργοποιημένο για queries που κάνουν πάνω
> από 1 sec. Όταν ο server λειτουργεί κανονικά, τότε έχει πολύ λίγα
> entries πχ κάθε 20 λεπτά εμφανίζεται και ενα query που κάνει 2, 3 sec.
> Όταν ζοριστεί ο server, τότε όλα τα queries αργούν.
> Έχω ενεργοποιήσει το query cache και έχω αυξήσει το key buffer και το
> sort buffer και έχω δει κάποια βελτίωση.
> Θα κοιτάξω και το phpmyadmin
Αν το πρόβλημά σου είναι όντως η mysql, τότε τα indexes είναι μάλλον το
κλειδί της υπόθεσης. Λογικά όταν αρχίζει και μπουκώνει θα αρχίσουν να
αυξάνονται τα slow queries. Αυτά τα πρώτα πρέπει να δεις ποια είναι και
να καταλάβεις από εκεί τι indexes πρέπει να βάλεις.

Επίσης, ίσως πρέπει να μεταβείς σε διαφορετικό engine για κάποιους
πίνακες. Πχ αν έχεις πίνακα "hits" που είναι ουσιαστικά μόνο για INSERT
μπορείς να πειραματιστείς με το ARCHIVE engine ώστε να γλυτώσεις κάποιο
disk I/O. Ή να μεταφέρεις από myisam σε innodb κάποιους πίνακες ή το
ανάποδο.

Επίσης, αν έχεις κάνενα munin ή awstats από cron να προσέξεις μην σε
φόρτο μια ανανέωση αργεί τόσο που αρχίζει η επόμενη και γεμίζει
κολλημένα processes το μηχάνημα. Αν και αυτό συνήθως κάνει μπαμ με τη μία.

--Γ