Re: μπορώ να έχω contacts/calendar sync με Nokia N95?

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Mon Dec 7 15:44:10 EET 2009

2009/12/7 Nick Demou <ndemou at gmail.com>

> ψάχνοντας στο web βλέπω αντιφατικές αναφορές[1]
> Υπάρχει κανείς που να κάνει sync με επιτυχία και επαφές και ημερολόγιο
> και αν ναι με τι setup?

Έχω δοκιμάσει κατα καιρούς διάφορα προγράμματα για Nokia και τελικά κατέληξα
στην εξής απλούστατη λύση.

Έχω το Νοκια Ε63 και του έχω φωρτώσει το πρόγραμμα της Νοκια "Mail for
Exchange" με το οποίο συγχρονίζω το κινητό μου με τους Servers της google
και συγχρονίζονται κανονικά επαφές, ημερολόγιο και μαιλς. Έπειτα μπορώ με
οποιοδήποτε άλλο GUI offline πρόγραμμα βλέπε Evolution να συνδεθώ στην
google και να συγχρονίσω και τοπικά τα δεδομένα του κινητού μου.
Οκ, πάω Ιταλία μέσω Αγγλίας αλλά δουλεύει.. :)

--
Christos Bacharakis
cmpahar at gmail.com
http://bacharakis.com