Re: Ερώτηση για μια εφαρμογή

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Dec 3 16:46:02 EET 2009

2009/12/3 Stergios Kallidis <stergioskallidis at yahoo.co.uk>:
> [...]
> Να θέσω το ερώτημα ανάποδα: Τι θα πρέπει να κάνω ώστε να θεωρείται δική μου
> η εφαρμογή που θα φτιάξω; Νομικά τι χρειάζεται; (Ακόμη κι αν εκτελεί την
> ίδια λειτουργία με αυτή που έχει η εταιρεία μου).

Όσο πιο διαφορετικός είναι ο κώδικας σου από αυτόν της άλλης εταιρείας
τόσο το καλύτερο. Ομως δεν  υπάρχει τρόπος για να είσαι 100% σίγουρος.

Ξαναδιάβασε αυτό:

# Ο κώδικας στην Ελλάδα/Ευρώπη καλύπτεται από την νομοθεσία για την
# πνευματική ιδιοκτησία. Σύμφωνα με αυτή αν γράψεις κώδικά εξ αρχής (ή
# αν κρατήσεις μόνο μικρά ασήμαντα/προφανή κομμάτια από έναν άλλο
# κώδικα) τότε σου ανήκει και τον κάνεις ότι θες εσύ και κανένας δεν
# μπορεί να σε ενοχλήσει.
#
# Δυστυχώς τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ θολά διότι δεν υπάρχει κανένα
# _αντικειμενικό_ κριτήριο για να αποφασίσει ένα δικαστήριο αν δυο
# λίστες κώδικα είναι πονήματα διαφορετικών δημιουργών ή αν είναι το ένα
# αντιγραφή του άλλου. Επίσης δεν υπάρχει κανένα _αντικειμενικό_
# κρητίριο για το αν ένα κομάτι κώδικα είναι μικρό και ασήμαντο/προφανές
# ώστε να είναι σαφές αν μπορείς να το αντιγράψεις χωρίς άδεια. Οπότε ΑΝ
# φτάσεις σε δικαστήριο η υποκειμενική προσέγγιση των δικαστών είναι
# ΠΟΛΥ σημαντική.
#
# Το τελευταίο σημαίνει πως αν υπάρχουν επαρκείς έστω και επιφανειακές
# ομοιότητες ένα "τσατισμένο  αφεντικό" με όρεξη να σπαταλήσει χρόνο και
# χρήμα ΜΠΟΡΕΙ να σου κάνει την ζωή δύσκολη (κι αν έχεις κι εσύ χρόνο
# και χρήμα μπορείτε να τρέχετε στα δικαστήρια για πολλά πολλά χρόνια
# όπως κάνει η SCO με την IBM και μάλιστα σε ένα κράτος με πολύ
# περισσότερη νομική εμπειρία σε θέματα software)
#
# Όπως καταλαβαίνεις στην περίπτωση που κάνεις μεταγραφή (rewrite)
# κώδικα τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο θολά.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS