Dyo IP addr se ena ethernet interface

Panagiotis Palias paliasp at yahoo.com
Wed Dec 2 21:35:35 EET 2009

----- Original Message ----

Ναι μπορούν να είναι και σε διαφορετικό subnet παρότι είναι στην ίδια κάρτα δικτύου.

> Πράγματι, όπως υποθέσατε, έχω βάλει gateway (το ίδιο gateway) και στα
> δύο interfaces. Φυσικά μπορώ να δοκιμάσω να το βγάλω από το eth1:1.
> Αυτό όμως δεν θα εμποδίσει τις εισερχόμενες συνδέσεις που απευθύνονται
> στην IP του eth1:1; Τα απαντητικά πακέτα δεν πρέπει να φύγουν από την
> ίδια IP και να βρουν και το δρόμο τους στο δίχτυ;

Ναι αλλιώς το άλλο άκρο θα απορρίψει το πακέτο που θα του επιστρέψεις γιατί θα βλέπει ότι παίρνει απάντηση από διαφορετική source address.

Μήπως είναι η ώρα να μας πεις τι ακριβώς προσπαθούσες να πετύχεις με ένα IP alias στην ίδια κάρτα στο ίδιο subnet;