Re: tool για διευκόλυνση σύνταξης bash one-liners που επεξεργάζονται κείμενο (grep, sed, awk, sort ...)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 2 18:06:08 EET 2009

2009/12/2 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> ΕΙΝΑΙ αργο και βασανιστικο.

Σίγουρα είναι αλλά είμαι βέβαιος πως θα μπορούσε να είναι λιγότερο.
Υποθέτω ότι 9 στις 10 φορές θα γλίτωνα πολύ χρόνο αν είχα ένα tool με
τα εξής καλούδια:

α) τρία panes: input text, command, output text
β) έναν αξιοπρεπή editor λίγο customized ώστε να βοηθά στην γρήγορη
σύνταξη της εντολής
   όπου customized =
    * να κάνει ένα minimum syntax highlighting
    * με ένα shortcut να κάνει paste το selected text με escaping
κατάληλο για regex
    * να αλλάζει αυτόματα γραμμή σε κάθε pipe και σε κάθε -e του sed
γ) τη δυνατότητα να βλέπω live τις επιδράσεις των αλλαγών που κάνω στο
command pane

από ότι κατάλαβα όμως 99% κάτι τέτοιο δεν υπάρχει οπότε sorry για τη φλυαρία

> Δεν ξερω ποσο syntax highlighting μπορεις να
> κανεις σε κατι τοσο generic [...] Στην προκειμενη περιπτωση,
> εχουμε τρια επιπεδα στο περιεχομενο: Το ιδιο το shell script, τα regular
> expressions που περνας στην sed, και την HTML που περιεχουν τα regular
> expressions.

:) και ξέχασες το 4ο επιπεδο: η XML αναπαριστά κάποια άλλα δεδομένα :)

> Αρνουμαι να δεχτω οτι καποιος εχει κατσει να φτιαξει κατι που
> να "καταλαβαινει" εστω και κατι περισσοτερο απο το πρωτο επιπεδο.

ευτυχώς δεν χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο -- στην πραγματικότητα
ελάχιστα πράγματα από τα 2 πρώτα επίπεδα χρειάζεται να γίνουν
highlight για να βοηθήσουν

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS