Re: ntp: πως θα καταλάβω εγκαίρως ότι δεν λειτουργεί?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Aug 24 16:01:00 EEST 2009

2009/8/24 Leonidas Vomvoridis <vomvoridis at gmail.com>:
> Από την άλλη, εφ'όσον έχει διαμορφωθεί το drift του PC σου, δεν είναι
> και τόσο απαραίτητο να συγχρονίζεται _συνέχεια_ με κάποιον server,
> καθώς το ntpd θα "τεντώνει" ή θα "συμπιέζει" το ρολόι του PC σου
> σύμφωνα με το /var/lib/ntp/drift (ή /etc/ntp.drift ή ο,τιδήποτε)

μη κοιτάς που τώρα κοιτώ το ntp στα ματάκια κάθε ώρα: μόλις το έστησα
και μου έκανε κι ένα κόλλημα (ξαφνικά σταμάτησε να επικοινωνεί με τους
4 servers) οπότε είμαι alert. Κανονικά θα το τρέχω daily και θα
ασχοληθώ μόνο αν δυο-τρεις μέρες στη σειρά δω error. Αν και για να πω
την αλήθεια δεν έχω ιδέα πόσο αργά... ντριφτάρει το drift :)