Re: ntp: πως θα καταλάβω εγκαίρως ότι δεν λειτουργεί?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Aug 24 14:09:45 EEST 2009

2009/8/23 nk <eos at eos.gr>:

> den jerw na yparxei kati etoimo alla den sou arkei kati san:
>
> if [ `ntpdq -pn | grep -c "*"` -lt 1 ] ; then mailme... ; fi

πρακτικά αυτό έχω κι εγώ για την ώρα [1] αλλά μου μοιάζει λίγο προχειροχακιά[2]

_______________________________
[1] για την ακρίβεια έχω αυτό στο crontab:
13 * * * * root  ntpq -np | grep -q "^\*" && true || ntpq -np | mail
-s "NTP is not in sync with any server" root
μοναδική διαφορά ουσίας από την πρόταση σου το "^\*" αντί για "*"

[2]  προχειροχακιά διότι εξαρτάτε πολύ από το formating της εξόδους
της εντολής. Αν π.χ. σε αυτή η σε μια επόμενη έκδοση η εντολή τυπώσει
"***caution: peer reports contradictory data***" ή αν αλλάξουν την
θέση στο αστεράκι ή αντί για αστεράκι τυπώνουν SYNC κτλ την πάτησα

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS