Οι Προδιαγραφές των άστρων (Episode I 'The phantom menace' )

Πρεκατές Αλέξανδρος aprekates at gmail.com
Tue Aug 18 02:04:35 EEST 2009

Διάβασα τις προδιαγραφές (1) του μαθητικού υπολογιστή που προορίζεται
για 100.000+ πρωτάκια του
γυμνασίου και μου έκανε εντύπωση το κομμάτι :

???Ο υπολογιστής θα έχει εγκατεστημένα* τα παρακάτω λειτουργικά
1. Micrοsoft Windows ΧP Ηome Edition Ελληνική έκδοση ή ανώτερη
2. Πλήρως εξελληνισμένη έκδοση λειτουργικού συστήματος ανοικτού πηγαίου
κώδικα (π.χ. Linux, ubuntu, edubuntu)
Ο υπολογιστής θα διαθέτει όλους τους απαραίτητους drivers που θα
εξασφαλίζουν την πλήρη λειτουργικότητά του

(*)Το λογισμικό το οποίο απαιτείται να είναι εγκατεστημενο θα πρεπει
είτε να είναι ήδη εγκατεστημένο στον
σκληρό δίσκο του μαθητικού υπολογιστή είτε να μπορεί να εγκατασταθεί από
εξωτερικό αποθηκευτικό μέσο
τύπου Flash USB με αυτοματοποιημένο τρόπο εγκατάστασης και χωρίς να
απαιτείται η παρέμβαση του χρήστη.
του χρήστη???

Από όσο γνωρίζω οι μαθητές με τους γονείς τους θα πηγαίνουν με ένα
κουπόνι να επιλέξουν
το μόντέλο της αρεσκείας τους. Το ερώτημα που γεννάται είναι :
Ποιά netbooks θα ικανοποιούν αυτό το κομμάτι των προδιαγραφών των άστρων:
α) netbook + εγκατεστημένα xp (είπαμε 'να μπορεί..' όχι πως θα γίνει
κιόλας!)
β) netbook + usb stick xp
γ) netbook + dual boot (xp+ελλακ ΛΣ)
δ) netbook + εγκ xp + live usb stick ελλακ
ε) netbook + εγκ xp + usb stick ελλακ
ζ) netbook + usb stick που θα έχει αντίγραφο image dual boot σκληρού
η) (στο πεδίο αυτό μπορείτε να προσθέσετε άλλες ιδέες)

Μου φαίνεται ασαφής. Είναι τόσο δύσκολο να γίνουν dual boot μηχανηματάκια
με cloning; (Αλλά για αυτό θα μιλήσουμε στο Εpisode II )

Α.Π

(1) http://www.digitalaid.gr/newsdetails.asp?id=37