Re: Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Apr 29 09:58:13 EEST 2009

Στις 29 Απρίλιος 2009 9:32 πμ, ο χρήστης Christos Ricudis
<ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:
> Profanws kai na mhn ksodepseis, ean to free software se kalyptei. To
> pragmatiko erwthma einai "an den htan free-as-in-beer, 8a to agorazes?". O
> ypotimhtikos tonos tou sxoliou "tzampatzhdes windows users poy brhkan
> eykairia gia fthno laptop" htan pou de m'arese.

Κακώς δε σ'άρεσε, γιατί νομίζω οτι είναι ακριβής.

Και αναφέρεται στους ανώριμους και κατά κάποιο τρόπο "κακομαθημένους"
χρήστες, που:

(1) ΔΕΝ γνωρίζουν τις ανάγκες τους και τι τους τις καλύπτει
(2) δε **προβληματίστηκαν** ποτέ αν υπάρχει οτιδήποτε καλύτερο από τα Windows
(3) **άκριτα** αγόρασαν netbook με linux χωρίς να ξέρουν καν τι είναι,
και μετά γκρινιάζουν κιόλας

(σα τη βλαμμένη στην αμερική που τάχα μου παράτησε το κολλέγιο λόγω
του linux laptop που αγόρασε - δεν έχω πρόχειρο το link)

Άρα δικαιολογείται απολύτως ο υποτιμητικός τόνος.

my 2 cents

Θοδωρής